powermeet

Nu har jag varit ute på powermeet med mina föräldrar ett tag. Egentligen tycker jag det är ganska tråkigt, men man känner sig väl i alla fall tvungen att ha kollat lite i alla fall. Det är ju typ årets grej, så mycket mer händer det ju inte här i Västerås.
Föreseten så har jag kommit på att jag nog har järnbrist, så jag måste nog åka till sjukhuset och ta blodprov för att kolla säkert. Känns väl så där, tycker inte om ta sprutor, så blodprov är väl ännu värre? Jag vet inte, men det är väl skönt att få det gjort, i fall jag måste äta järntabletter.
Idag har det varit ganska kallt, eller jämfört hur det har varit de senaste veckorna.  Men nästa vecka så bär det ju av till Paris, så jag får hoppas att det är lite varmare där :)

/J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0