mulet

Nu är jag glaaad, eller i alla fall så glad som man kan vara när man fått reda på att man ska få dra ut fyra tänder och få tandställning. Men jag får i alla fall en tandställning som inte syns! Alltså en sådan som sitter på baksidan av tänderna. Jag har alltid gruvat mig inför den dagen då jag tittar mig i spegels efter att ha satt in en tandställning. MEN nu slipper jag ju det, haha i alla fall en synlig. Okej, egentligen så skulle jag inte sätta mig vid datorn men jag kände mig vara tvungen att skriva ett litet inlägg. Jag kommer ju som sagt inte att blogga på en vecka nu om jag inte skulle hitta en dator i Paris. Mac brukar ju ha datorer som man får låna gratis, men jag har ju ingen aning om var de affärerna ligger.
Oooh, nu börjar jag bli nervös inför resan, vi ska flyga med Air France (det flygbolaget som ägde det flyget som störtade) så det känns väl så dääär. Men men, nervositeten brukar oftast släppa när man har gått på planet och man väl sitter där uppe i luften. Så nu ska jag fortsätta med packningen.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0