film ♥

Nu har jag uppkrupen i sängen med massor av kuddar, tända ljus och dipp och grönsaker, tittat på Bröllopsduellen. En ganska bra film,  och det känns skönt att titta på något normalt för en gångs skull. Annars när vi hyr en film med familjen så blir det oftast någon konstig. 
Annars så har jag träffat Anna idag, vi hade det fint och läste gamla Julia tidningar, och kollade hur vi hade svarat på alla gamla kärlekstest. Lite nostalgi (;
Föresten så ska jag lägga upp Paris bilderna så snart jag kan, men min kamera har blivit lite konstig efter att jag råkade spilla vatten på den. Så just nu går det inte att sätta på.

Nu ska jag krypa ner i min säng och sova, godnatt! ♥

/J

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej på dig skit-unge!<3

Lust att gå på stan med mig idag? Jag skickar ett sms om en stund (antar att du sover just nu), så om du får ett så kan du väll svaaarraaa, logga in på msn eller ringa mig? Skulle värkligen behöva gå på stan idag!



Puss på dig saknade fia-lotta!<3

2009-07-22 @ 10:03:58
Postat av: Olivia

2009-07-23 @ 21:16:35
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/
Postat av: Olivia

Uppdatering tack!:)<3

2009-07-23 @ 21:16:50
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0