diss

Hej hej, idag har vädret varit ganska så fint, men det skulle visst bli dåligt i morgon igen. Idag har jag haft tråkigt, och alla dissar sms och telefonsamtal. Trevligt, eller inte. Det är irriterande så nu sitter jag här och är sur och skickar onda tankar till alla jag försökt få tag på idag. Eller någon sådant.
 I morgon så ska jag väl i alla fall träffa några, om jag inte blir dissad i morgon också. Sedan ska jag klippa grannarnas gräsmatta, vattna deras blommor och rensa deras torrvaror. Haha det sista vet jag inte riktigt vad det ska vara bra för, men visst jag får i alla fall betalt. 
Som sagt så behöver jag pengar till Paris för det är ju så dyrt där, typ 20% dyrare eller något sånt. Och jag vill kunna shoppa lite och inte bara gå på trista museum.
Men till mina vänner blir det nog inga presenter, jag känner att jag har varit lite för snäll det senaste året. Till familj och vänner köpte jag julklappar för över 1000 kronor. Och jag tjänade inte direkt på det av sakerna jag fick tillbaka. Så detta året blir jag lite snålare. 
Haha, jag känner mig typ grym och lite små taskig, och jag irriterar mig på allt och alla typ. Uttråkad eller vad? Det här sommarlovet skulle ju bli så kul utan sega-inne-sitta-vid-datorn-dagar men det blev visst inte så. I mitt astro stod det att den här sommaren skulle bli händelserik med mycket fest och att jag inte gärna var hemma. 
Det sista stämmer ju, men inte det första. Och faktiskt så brukar det ofta stämma för mig, men den här gången gjorde det visst inte det. Men för min syster stämmer det nog, hon är ute nästan hela tiden med kompisar och just nu så är hon med bandet på Hultsfred eftersom de ska spela där i morgon. Det är ju faktiskt lite coolt.
Aja, nu ska jag sluta skriva ointressanta inlägg och göra något annat, fast jag vet inte vad.

Puss ♥




saknar mina flickor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0