00.05

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig snart, känns tidigt och jag är inte trött. Haha jag vet men jag har typ lagt mig mellan 2 och 3 de här senaste dagarna så det är väl antagligen därför. Mamma tjatar så jag får väl gå och borsta tänderna strax, men jag måste ju passa på att skriva nu eftersom det då antagligen inte blir något bloggande på en vecka. Det stod i o för sig att det fanns trådlös internet uppkoppling på hotellet men det känns onödigt att ta med sig datorn om det skulle börja krångla eller så. Mina föräldrar är inte så speciellt tekniska och själv är jag inte expert på internetuppkopplings problem jag heller. Så jag får se, jag måste dessutom hitta en bra väska att lägga datorn i om jag tar med den.
I morgon så måste jag gå upp tidigt, i alla fall senast 10 för jag har ganska mycket saker att göra. Här är listan..

♥ Klippa grannarnas gräsmatta (250 kr är då mina)

♥ Rensa bland deras torrvaror

♥ Städa övervåningen (100 kr)

♥ Städa badrummet

♥ Packa inför Paris

♥ Ladda in nya låtar på iPoden

♥ Städa mitt rum

♥ Fixa naglarna



Nu ska jag gå så att jag hinner med att göra allt i morgon.

Godnatt ♥


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0