smultronglass med vinbär

Nu sitter jag med en skål glass som titeln menar. Min favorit för tillfället! ♥
Jag är i alla fall hemma från Stockholm nu, en ganska trevlig dag med familjen trots att jag bara fick gå in i tre affärer. Men det blev lite fynd från Monki, jag tänkte att det mesta skulle vara utplockat men det fanns faktiskt en del saker. Därifrån blev det ett svart skärp för trettio kronor och en likadan lite väska i grå som jag redan har i rosa för tjugofem kronor. 75% rea is the shit! hehe.


puss och kräm ♥




♥ grå väska - Monki - 25 kr

♥ svart skärp - Monki - 30 kr

♥ linne - Monki - 180 kr

Kommentarer
Postat av: Olivia

Härmis, jag köpte ju också den där väskan och skärpet:P

2009-08-16 @ 22:42:24
URL: http://oliviad.devote.se
Postat av: Julia

oj, men väskan kan man inte kalla härm! ;) För jag hade den ju redan i rosa. hoho.

2009-08-17 @ 00:20:24
URL: http://violetteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0