natt

Nu sitter jag här och är lite ledsen och deppar över att sommaren snart är slut - eller i alla fall mitt sommarlov. Det känns inte som om jag hunnit med något av det jag velat och nu ska jag plötsligt börja åttan och få betyg. Det känns jobbigt och lite konstigt.
Jag önskar att jag skulle börja fyran istället, då kändes skolstarten bara spännande och rolig. Nu känns den ingenting, bara möjligen lite annorlunda. Åh, jag mår inte bra nu.

Frasen ¨Adjö sommar!¨ känns jobbig. Jag känner mig inte riktigt redo för att ta farväl ännu, kanske är det därför jag sitter uppe och tar vara på sommarnatten... men slösar bort dagen istället.
Ja ja, ingenting blir bättre av att små flugor dör när de flyger in i min lampa för att den är tänd. Så nu ska jag krypa ner i min efterlängtade säng och sova. Förhoppnigsvis så kommer det lite gladare inlägg i morgon, hoho.

PUSS OCH GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0