hemma

Nu är vi hemma och jag känner mig ganska så trött fast boken låg kvar i väskan hela kvällen. Men nu är jag i alla fall uppdaterad om vad som kommer att hända i åttan och nian. Vi satt och pratade om Fryx nästan hela kvällen med de vi var hos yngsta dotter (av 4 tjejer som precis gått ut nian) och den näst äldsta som även hon gått på Fryx och haft samma lärare som jag. Hehe, så nu känns det faktiskt lite lättare att återvända om lite drygt en vecka. Jag fick förklarat för mig att även om åttan och nian är jobbiga år med en del betygspress så tyckte de även att de var de roligaste åren, så jag får väl lite på det.

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, men vet inte om det blir så mycket sömn i natt eftersom Hanna och hennes fyra bandkompisar ska sova över här. Haha, det vet man ju hur det kan låta.


Godnatt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0