hejhej

Nu är klockan över nio och jag har inte bloggat på hela dagen. Jag behövde städa och rensa bort gamla kläder så det har hållit mig sysselsatt hela dagen. I min garderob så hittade jag ett par gamla jeans - piratbyxor. Eftersom de var ganska tajta över benen men okej i midjan så klippte jag av dem och piffade till med sött tyg och pärlor. Förutom att shortsen är lite väl tajta så är jag faktiskt riktigt nöjd, otur bara att jag inte rensade garderoben i början av sommaren så att jag kunde använda shortsen lite mer, för nu är ju sommaren snart slut...


(före och efter- bilden kommer upp så snart det går, just nu laddar den så seegt)


puss och adjö ♥




Kommentarer
Postat av: Poppy

Ja det är så surt, vi har höst och vinter i typ åtta månader, sommar i en månad och resten vår... man hinner liksom inte vänja sig vid värmen innan den är borta... det är liksom 12 grader och korpsvart himmel här just nu :/



Ska bli spännande att se hur shortsen blev! Det är så kul att designa om gamla kläder! :)

2009-08-15 @ 21:40:08
URL: http://poppyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0