GÖTEBORG

Nu är jag i full gång med att packa inför Göteborg, i morgon ska jag gå upp klockan sju. Jag har inte gått upp klockan sju på hela sommarlovet om man inte räknar med när vi åkte till Paris. I fina Göteborg stannar vi i alla fall till Måndag och jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig... fyra linnen och två klänningar känns lite för mycket för fyra dagar - men jag kan inte bestämma mig för vad som ska ner i lådorna igen så allt kommer troligen att åka med ändå : )
Nu ska jag packa klart och sedan lägga mig, annars så kommer jag nog vara lite död i morgon. När jag är hemma igen så ska jag lägga upp bilder så ni inte orkar titta, för äntligen har jag lagt in bilderna från Paris och övriga sommaren på datorn.
Ha en fin helg, ses på Måndag.

Adjö ♥


/J




Fina Göteborg, sommaren 2008 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0