godnatt♥

Nu ska jag strax vara snäll mot mina myggbett som nog har blivit några mindre - men tänkte bara skriva lite om kvällen. Jag och Anna var nämligen och såg på Harry Potter och halvblodsprinsen på bio. Innan filmen åt vi även på Spicy hot vilket var mysigt. 
Vi såg på filmen som började halv sex (och vi hade ingen framför oss när vi satt på 4:e raden eftersom det var så lite folk) eftersom hon ska upp tidigt i morgon till Italien. Ååh, vad avundsjuk jag är nu! Italien verkar så härligt. Men det ska väl bli ganska fint väder här också, så lite bränna ska jag nog lyckas få i alla fall.
Hur som helst så var filmen ändå väldigt bra, men slutet var sorgligt trots att jag visste vad som skulle hända. Jag tycker nog att den här filmen är den bästa av alla som kommit hittills.
Nu ska jag gå och lägga mig, så att jag inte sover bort hela dagen i morgon.

/J ♥

Kommentarer
Postat av: vendela

hej jag äslkar din blogg

kramaar

2009-08-04 @ 10:27:42
Postat av: Julia svarar:

Åh, tack det värmde :)

kram

2009-08-05 @ 11:45:01
URL: http://violetteli.blogg.se/
Postat av: Sophia

jag såg er på spicy hot! hade du röda solisar??

kramN

2009-08-12 @ 22:57:05
URL: http://sophiasinclair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0