Godnatt!

Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning, man måste ju börja lägga sig tidigare nu när skolan snart börjar. Förra terminen sov jag alldeles för lite och satt vi datorn lite för mycket. Men eftersom vi ska få betyg nu i åttan ska jag ta och sparka mig själv i arslet lite och få bättre betyg än min syster fick. Haha, nej jag skojar, men jag ska i alla fall försöka satsa på att få mvg så får vi se hur det går.

I morgon kan min mamma väcka mig vid åtta om jag vill ut och gå med henne, men jag orkar inte gå upp så tidigt så jag tänker sova till elva och äta feta korvar med chokladpannkakor till frukost! Hahaha, nej det ska jag inte, för jag är ju dessutom vegetarian.
Nu ska jag sluta flamsa och gå och lägga mig.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0