Paris

Här kommer äntligen lite frankrikebilder! Så titta och njut : )


  resväskan


snabb frukost på Arlanda.





Flygplansfrukosten bestod av te för mig. 





Le famille

Hanna i den mysiga gränden vid hotellet.











Glaspyramiden framför Louvren





Louvren




Lilla Mona Lisa, det var fett med turister.



Monmatre ♥






Glassen i Frankrike var bäst ♥


 
Utsikt från Sacre-coeur


Dansare utanför



Mamma i en trappa i Monmatre



En söt vägg i Monmatre


JAG ÄLSKAR DIG ♥



Triumfbågen 



Metro skyltarna var riktigt fina ♥




Eifeltornets fina utsikt











Paris var en fin stad som jag gärna åker tillbaka till men shoppingen är nog ändå bättre i våran egen huvudstad om jag ska vara ärlig. Men om du letar efter märken som Gucci, Louis Vuitton eller andra dyra märken så är det här staden för dig. Men för mig så började det kännas i plånboken när jag gick in på Zara, allt var ju ungefär 20 % dyrare än hemma på grund av den låga kronan. Men lite inköp blev det ändå :)













Kommentarer
Postat av: felicia

Äntligen lite frankrike-bilder!:D

Kan du berätta för mig hur man fixar headern? Typ vart man ska klistra in bilden osv?

POK<3

2009-08-14 @ 23:46:45
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0