dålig

Hej vad jag känner mig dålig på att blogga. Fast jag har sommarlov och alla mina vänner är någon annanstans så har jag för mig att jag inte har tid, eller så är jag nog lite lat.

Idag eller egentligen igår så var det den 1 augusti - alltså bara 23 dagar kvar tills vi börjar åttan. Ångest ångest! 
Åååh, det enda jag tänker på nu är att jag är blek och att jag förmodligen inte kommer hinna bli brun innan vi börjar igen, att jag har sådan extrem ångest inför att gå till skolan igen, få betyg och att bara tvingas gå upp klockan halv sju på morgonen! Jag fattar inte hur jag ska stå ut. 
Så klart så längtar jag förstås efter att träffa alla jag inte träffat på hela sommaren, men sommarlov är bara så himla mycket bättre än att vara i skolan. SÅÅ... jag sitter här och ryckar lite, och har lite mer ångest.

Idag har jag plockat två lite blåbär i en skog med mina föräldrar, så det är ju bra ändå. 

Bonne nuit ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0