Varm kväll..

Hej igen, du har släkten nyss åkt hem... jag fick sammanlagt 1300 kr (:  varav 500 på SOLO. Jag ska nog köpa en fin skinnjacka jag sett där. Först trodde jag inte att jag skulle vilja ha skinnjacka eftersom det känns som om man får så breda axlar... men den här var faktiskt riktigt fin och kostar 1200 kr (egentligen 1600 men dragkedjan var sönder så man skulle få den billigare... och det fanns ändå knappar)
Och nu är det ju ganska mode med skinnjacka... här i västerås har i alla fall var och varannan tjej antingen skinnjacka eller jeansjacka, så egentligen borde jag väl köpa något helt annat, men jag måste ju hålla med om att det är snyggt så det blir väl antagligen en skinnjacka för min del också!


puss och kram!


/J







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0