Torsdag

Hej bloggen, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade. Förlåt, jag som försökte bättra mig. Men den här veckan har det varit väldigt mycket... fysikprov i går och engelskaprov idag. Det gick faktiskt bra på fysiken (kändes så i alla fall) och helt okej på engelskan. Engelska är inte direkt mitt bästa ämne men jag får i alla fall godkänt. Jag funderar faktiskt på att åka på språkresa. Det verkar ju både kul, och så lär man sig bättre engelska. Olivia vill åka nästa sommar men jag ska ju på konfirmationsläger i Rättvik i 3 veckor... så jag får se om jag hinner med och om mina föräldrar vill betala (:  Men även om jag skulle få så vet jag inte om jag vågar, visst.. det verkar skitkul och jag kommer säkert inte ångra mig om jag väl åker dit, men det längsta jag varit borta är typ en vecka, och då med Emilia i Rättvik. England eller Malta ligger ju liite längre bort ;)
Men men, nu måste jag snart gå ner och äta sojakorv och makaroner som pappa har gjort för Emilia, Olivia och jag var nämligen på konsert på skolan idag för Anna och Lelle sjöng med muk. så jag missade maten :b 
Vi hörs!

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0