Tillbaka...

Hej bloggen! Idag var man tillbaka till skolan igen då, efter 10 dagars ledighet. Även om det är skönt med lov så känns det faktiskt skönt att vara tillbaka, fast nästa vecka har väl den känslan gått över :b hehe men det är ju faktiskt bara typ 2 månader kvar till sommarlov! ;)
Dagen kändes annars ganska okej, att det är tisdag gör ju det hela ännu bättre... bara 3 dagar kvar till helg! (: 
Fast eftersom jag har tappat bort min skåpnyckel så var jag tvungen att köpa en ny idag, till priset av 75 kr :/ inte såå kul men det känns lite jobbigt att dela med en kompis i ännu en vecka. Så jag får väl bara hoppas att jag inte tappar bort nycklarna igen!
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva om, vill ladda upp bilder men det tar så himla lång tid! Och jag borde egentligen plugga, men ville uppdatera lite först i hopp om ett högre antal besökare. Hehe, det är nästan bara jag som läser min blogg!
Nej, men nu måste jag sluta!


lägger bara in en bild på min laptop!



pusshej<3 


Kommentarer
Postat av: Cajsa Granlund

Jag läser den <3

2009-04-15 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0