sunny sunday...

Hej på er!
Nu sitter jag här i sängen och bloggar, vackert väder är det idag också! Jag satt ute i morgonsolen och åt frukost till och med.
Om en stund så ska jag cykla och möta Anna och så ska vi ner på stan och kolla på bikinisar... bl.a den jag såg på JC igår.
Lite senare så blir det väl badminton, lite tråigt att vara inne när det är så fint väder... men man får väl stå ut :b vi rör i alla fall på oss. Vi får se om det blir lite uppdatering ikväll så ska jag försöka lägga upp bilderna på kläderna jag köpt. Nu måste jag fixa mig klar så att Anna slipper vänta! 

Föresten, förlåt för det tråkiga designen, snart fixat!


PUSS ! ♥






foto: Vouge Girl Korea, mars 2007 (via www.moderniteter.devote.se)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0