Sommar!

Hej hej bloggen! Idag har det verkligen varit så himla fint väder, 25°c och sol (:
Först på morgonen så var jag bara hemma, sen vid lunch så cyklade jag ner på stan och träffade Olivia. 
Vi köpte sallad och satte oss ute på torget och åt, så himla skönt. Jag hoppas verkligen det här varma vädret håller i sig så att man kan bada snart... och så vill man ju bli lite brun också. (: hehe. 
Sen när vi hade ätit klart gick vi lite på stan, jag köpte ett linne på H&M som jag lägger upp en bild på sen. Jag la undan en imitation skinnjacka också... den är betydligt billigare än den jag sett på SOLO, även om den inte är lika fin så känns det inte så värt att köpa en dyr skinnjacka nu när det snart är sommar, och i höst kanske den är för liten. 
Annars så har jag faktiskt köpt en söt jeansjacka, även den från H&M (: 
Ja, annars så gick vi i lite andra affärer också... hittade en svart tubtops bikini som jag la undan på JC... så jag ska nog cykla ner på stan i morgon och köpa den. Haha, ja vi provade faktiskt mycket kläder, men köpte nästan inget. Sen när alla affärer började stänga så cyklade vi hem till mig och gjorde lite saker. Men Olivia blev jätte allergisk så hon åkte hem.. stackarn<3
Jaja, dagen har i alla fall varit riktigt bra och ikväll ska vi grilla<3 myys (:

pussar! ♥





Kommentarer
Postat av: Olivia

Det är synd om mig!:( ;P<3



Vi hade roligast! Puss på dej<33

2009-04-25 @ 21:27:46
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0