Påsklov!

Hej alla läsare!

Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag, jag måste bättra mig!

Just nu har vi påsklov från skolan och det är riktigt skönt! Hittills på lovet har jag väl inte gjort så mycket, bara varit med några kompisar och så fyllde jag år i söndags. 14 år faktiskt... så nu blir jag väl fjortis :p haha
Nej men det känns faktiskt skönt att vara ett år äldre, skönt att lämna 13-året bakom sig och ta nya tag. (:
Och så får man ju saker också, i år fick jag en mac book och några småsaker. Men just nu sitter jag faktiskt inte vid min nya dator, utan vid familjen mac som har större skärm. Haha, jag har inte riktigt vant mig vid att den är så liten än, och så gillar jag inte att det inte finns någon mus... så det måste jag köpa (:

Just nu är klockan typ halv ett och jag sitter fortfarande i myskläder... så om jag vill ha något gjort idag så måste jag nog skynda mig lite :p Vi har ganska mycket som ska göras tills nästa vecka... och jag ska försöka göra klart så mycket som möjligt nu på lovet. Bland annat har vi en svenska-novell som ska lämnas in och ett antal sidor i fysik som ska plugga på inför provet.

puss!

föresten, om ni vill kan ni kika in på min och olivias nystartade blogg - http://juvia.blogg.se !

/J







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0