Hemma

Hej på er, nu har jag precis kommit hem från stan, jag köpte den där svarta bikinin jag pratade om (:  Såg även en mega fin klänning på Indiska som skulle vara perfekt till skolavslutningen... lite tråkigt att nån hade smutsat ner den med fondation bara. Fast dom sa att jag skulle få den lite billigare därför, så jag ska se ifall mamma vill köpa den till mig imorgon. Haha, det känns som om jag bara skriver om vad jag ska köpa hela tiden :b Men för tillfället har jag fått lite shoppingberoende, haha  jag vill typ köpa allt jag ser. Men eftersom jag inte är miljonär går ju inte det (;
Jag lägger i alla fall upp en bild på mitt nya linne här nere... jag orkade inte ladda digitalkameran så det fick bli en med webben.


pussar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0