Hannas födelsedag!

Hejhej, idag är det långfredagen och min kära syster Hanna fyller 17 år ! (:
Lite otur att det är just långfredag idag eftersom nästan alla är bortresta. Men mormor och morfar kommer i alla fall på fika, och vi kanske får presenter av grannarna sen när dom kommer hem :D Ja, för vi brukar liksom fira Hanna och mig samtidigt eftersom hon fyller den 10:e och jag den 5:e.

Idag är det ju fint väder också, så jag försökte pressa lite på studsmattan i morse... men jag känner mig fortfarande lika blek. Nej, men nu ska jag hjälpa mamma med tårtan, eller egentligen bara vara där och smaka. Hihi. (:

Puss på er<3 
/bider kommer senare...

/J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0