GLAD PÅSK!

Hej hej!

Idag är det påskafton och solen skiner, så jag är jätteglad! (: Min kusin Frida i Götet fyller 16 år idag och även min kompis Cajsa i Jönköping fyller 14! Så jag säger grattis så mycket till dom!
Idag ska vi nog äta lite påskmat och leta efter påskägg i trädgården :p hehe... men det är faktiskt ganska kul. Och så jag måste nog cykla till ICA och köpa lite godis,  eftersom jag tänkte ge ett ägg till mamma. Om jag hinner ska jag göra en liten tvål till henne också (vi har typ sånt pyssel hemma) Det låter kanske lite konstigt, men tvålarna blir faktiskt jättefina och luktar jordgbb ;)

Men nu måste jag gå, hoppas ni får en jätte fin påskafton!

puss på er<3

/J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0