Friskis (:

Hej hej! Sitter med laptopen i sängen och har typ precis kommit ut från duschen. Jag var nämligen med Anna på Friskis och Svettis idag (: Det var så himla länge sedan sist! Typ i julas! (; Men förut var vi faktiskt väldigt duktiga, så vi ska nog försöka börja igen. Förra terminen så gick vi alltid medel kl 18 på fredagar och tänkte inte på att det kanske inte var samma tid, pass och sånt den här terminen. Så vi gick liksom in i salen (det var gratis så vi fick ingen biljett heller) och såg att det var samma instruktör som förut men sen sa hon att hon bara hade hoppat in och att det skulle vara ett medel-intensiv pass. Haha, jag trodde jag skulle göra bort mig totalt men det gick faktiskt bättre än väntat... lite svårt med alla nya steg bara :p Men nu känner jag mig i alla fall duktig, och vi ska nog gå i morgon också.

Annars har min dag varit ganska bra, det är skönt att två prov är avklarade nu, och så fick jag reda på att jag hade 22/26 på fysiken. Tror att det skulle varit typ MVG eller VG + om vi hade betyg... så jag är nöjd (: 
Vädret idag har ju varit så himla skönt också... och i morgon skulle det ju bli ännu varmare! 
När jag gick ner på stan idag innan målarskolan och såg att dom sålde jordgubbar på torget så jag köpte en liter. Jordgubbar känns bara så himla sommrigt (:  I o för sig var dom italienska men faktiskt väldigt goda ändå... men de svenska är ju så klart godast!

Nu ska jag byta om och till kvällsmat blir det tacos, det var as längesen jag åt det så det ska bli gott, hehe (:
vi hörs!


Pussar!  ♥ 



Jordgubbar = sommar  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0