bonjour!

Hej bloggen!

Idag så är det onsdag och mitt franskaprov gick ganska bra. 
Vi fick tillbaka fysiken idag också. Jag visste ju mitt resultat, men hade inte sett själva provet. Alla fel jag hade gjort var i princip rätt, eller jag förstod i alla fall inte vad jag gjort för fel. Som t.ex på en uppgift så skulle man skriva vad moln bestod av och mitt svar var att det var små vatten droppar, alltså förångat vatten. Men det fick jag fel på? Våran lärare sa att det inte alls var förångat vatten utan bara vattendroppar. Men hur i hela världen kommer vattnet upp i himlen om det inte förångas? Jag fattar inte.
I övrigt så gick dagen ganska snabbt, vi hade ju inte kör så det var ju skönt (: Och på gympan sprang vi spåret runt svartån. Jag och Linnéa fick tiden på typ 16 minuter. 
Efter skolan så åkte jag och Lelle ner på stan, köpte jordgubbar<3 sommar, sommar, sommar säger jag bara. Jordgubbar är bara så himla mycket sommar! (:
Efter ett tag så gick Linnéa till sin spelning och jag cyklade hem. Och nu sitter jag fortfarande här.
Föresten, i morgon är det ju Valborg. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra än. Kanske ska jag sova över hos min kompis Emma men några andra, men jag vet inte riktigt än. Något blir det väl tillslut.
Men nu måste jag göra annat, vi hörs!

pussar!


      Gårdagens outfit:
 
 ♥ bruna ballerina, vagabond
 ♥ axelremsväska, veromoda
 ♥ svarta leggins, H&M
 ♥randig tröja, gina tricot




dagen till ära hade jag lockigt hår av flätor (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0