Äntligen!

hej bloggen!  

Nu har jag skrivit på min novell typ hela dagen, och nu är den äntligen klar! :D jag brukar nästan alltid vara seg med arbeten så att jag måste sitta uppe jätte sent kvällen innan i alla fall. Men nu är det klart! Tre dagar innan inlämningsdag ;b
Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, jag åkte med mamma och pappa till Plantagen en sväng bara.
Men nu måste jag fortsätta med ännu mer skolarbete. Usch, jag hatar att göra läxor och arbeten när man är ledig... fast        ioförsig så blir ju veckan inte lika stressig om man har allt gjort, och då får man ju mer ledighet sen (: 
Så nu ska jag göra klart allt annat!

pussar ♥




Jag har ingen annan bild på den här datorn så jag lägger upp en liten bild på mammas hallontårta, eftersom det varit lite klent med bilder de senast dagarna ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0